021-66561465

021-66913740

09120717164

آموزشگاه موسیقی پاستور

آموزشگاه موسیقی پاستور با نام آموزشگاه موسیقی آهنگ نوین فعالیت می‌کند. دوره های آموزش موسیقی آموزشگاه موسیقی پاستور و محدوده آن تنها به آموزش ساز محدود نمیشود. آموزش موسیقی کودک، دوره های گروه نوازی ، آهنگسازی و ... بخشی از دوره های آموزش موسیقی در آموزشگاه موسیقی پاستور هستند.

انواع ساز های سنتی ایرانی

به سایت آموزشگاه آهنگ نوین خوش آمدید!
فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

مطالب و مقالات موسیقی

آموزش کلیه ساز های کلاسیک غربی و کلاسیک اعم از ارگ ، پیانو ، پرکاشن ، ساکسیفون ، آکوردئون ، کاخن ،تومبا و... و کلیه سازهای ایرانی اعم از تار ، تنبک ، سنتور ، سه تار ، کمانچه ، دایره و ...

امروزه تکنولوژی برای شرکت ها می تواند بسیار کارآمد باشد. حتما شما هم بدنبال سيستم حضور و غیاب و کنترل ترددی هستید كه بتواند علاوه بر كارايي مناسب، هزينه های شرکت‌تان را نیز كاهش دهد. تيك تايم بدون دستگاه حضور و غياب نه تنها تمام انتظارات شما از يك سيستم حضور و غیاب و کنترل تردد را برآورده می سازد بلکه می تواند قابلیت های بیشتر و مفیدی را در زمینه کنترل تردد منابع انسانی با هزینه بسیار پایین فراهم کند … تیک تایم بر روی تلفن همراه پرسنل نصب می شود (حتی بدون تلفن همراه هوشمند نیز امکان ثبت تردد در سیستم تیک تایم وجود دارد ) و علاوه بر ثبت ورود و خروج با امنیت بالا، تمام درخواستها را نیز بصورت الکترونیکی و بدون کاغذ بازی های رایج در شرکت ها ثبت می کند و مدیران هم می توانند آنها را براحتی تایید و یا رد نمایند. علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که تیک تایم نسبت به سایر رقبا دارد می توانید قابلیت های ردیابی، ثبت موقعیت برای کنترل پرسنلی مانند بازاریاب ها، کنترل پروژه و محاسبه حقوق و دستمزد را هم به آن اضافه نمایید . دستگاه حضور و غیاب همه شرکتها در اقصی نقاط جهان با فعالیتها و موضوعات کاری مختلف، کسب و کارهای کوچک و بزرگ و کلیه شرکتهایی که با مشکل پراکندگی پرسنل مواجه هستند می توانند با چند کلیک ساده دغدغه های مربوط به کنترل پرسنل خود را تا حد زیادی برطرف نمایند . کنترل تردد، حضور وغیاب بدون دستگاه حضور و غیاب، قیمت دستگاه حضور و غیاب، دستگاه اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب چشمی، ردیابی، نرم افزار کنترل بازاریابان امکانات پنل مدیریت سیستم حضور و غیاب آنلاین تیک تایم • سیستم مدیریت تحت وب و همیشه در دسترس • ایجاد شیفت و ساعت های کاری شناور و مناسب تقویم کاری و قوانین داخلی شرکتها • ایجاد درخت سازمانی نسبت به سمت های پرسنل در شرکت • دسترسی های سیستمی نسبت به سمت های کاربران • تایید و عدم تایید درخواست های مرخصی، ماموریت و اعتراض کاربران • ردیابی ماموریت های تعریف شده برای کاربران • ایجاد پروژه برای مدیریت زمانِ پروژه های کاربران • مشاهده موقعیت های مکانی ثبت شده توسط کاربران در هنگام بازاریابی و … • گزارشات متنوع تردد پرسنل بهمراه خروجی اکسل و pdf • گزارش کارکرد ، گزارش عملکرد ، گزارش مرخصی و ماموریت ، گزارش ردیابی و پروژه های پرسنل • ایجاد دفتر و محل کار در سیستم بدون نیاز به دستگاه و سخت افزار • امکان تنظیمات تردد، غیبت، اضافه کار، ماموریت و مرخصی ها برای هر کاربر • امکان تنظیم چگونگی تردد هر کاربر • امکان ثبت تردد کاربران به وسیله پنل تحت وب • ثبت تیکت پشتیبانی آنلاین از طریق پنل • محاسبه حقوق و دستمزد با توجه به قوانین اداره کار و رفاه اجتماعی (بزودی) امکانات اپلیکیشن موبایل سیستم حضور و غیاب آنلاین تیک تایم • امکان ثبت ورود و خروج بدون نیاز به دستگاه های ثبت کنترل تردد • امکان ثبت تردد و مشاهده گزارشات برای کاربرانی که گوشی هوشمند ندارند • ثبت درخواست مرخصی و ماموریت کارمندان با استفاده از تلفن همراه • امکان ثبت ورود و خروج از طرق مختلف • امکان مشاهده گزارش کارکرد بصورت آنلاین و ثبت درخواست بررسی و اعتراض • امکان دریافت و ارسال پیام میان پنل مدیریت و کارمندان • ثبت کارکرد پروژهای تعریف شده • مدیریت و مشاهده تردد ، درخواست های مرخصی و ماموریت پرسنل زیرمجموعه • امکان ایجاد ماموریت برای پرسنل زیر مجموعه • مشاهده درصد پیشرفت پروژه ها • مشاهده نقاط مکانی ثبت شده توسط پرسنل زیر مجموعه • ارسال ناتیفیکیشن های مربوط به هر اقدام کاربر برای سرپرستان و مدیریت سیستم. • برخی از سوالات شما که باید جواب آن ها را بدانید. • تیک تایم چگونه کار می کند ؟ تیک تایم بدون نیاز به هرگونه سخت افزار بصورت آنلاین تردد پرسنل را کنترل می نماید . پنل مدیریت تحت وب و همیشه در دسترس تیک تایم این امکان را به مدیر سیستم می دهد که با تشخیص موقعیت مکانی و هویت افراد با امنیت بالا تردد پرسنل را ثبت نماید . • مصرف باطری تلفن های همراه پرسنل زیاد می باشد ؟ با توجه به روش های مختلف تشخیص هویت پرسنل، می توان مصرف باطری تلفن همراه را به حداقل رساند . • آیا نرم افزار بدون اینترنت فعال می باشد ؟ برای این موضوع مدیر سیستم می تواند تردد پرسنل را بصورت آفلاین تنظیم نماید تا به اینترنت نیازی نباشد . • چگونه بازاریابان و پرسنلی که در سطح شهر بصورت پراکنده مشغول هستند را کنترل نمایم ؟ برای کنترل این موضوع تیک تایم می تواند اشخاص را ردیابی نموده یا اینکه این افراد موقعیت خود را در هر مکان با شرح توضیحات ثبت نمایند . • آیا می توان تقویم و شیفت های کاری متفاوت و شناور را در سیستم تعریف نمود ؟ با توجه به اینکه نوع فعالیت هر شرکت متفاوت است و ممکن است هر شرکت تقویم و شیفت کاری مخصوص به خود را داشته باشد تیک تایم برای این موضوع هم طراحی لازم را انجام داده است و شما می توانید با چند کلیک ساده آنها را تنظیم نمایید. • چه تدبیری برای کسانی که تلفن همراه هوشمند ندارند اندیشیده اید ؟ تیک تایم برای استفاده همه افراد مجموعه شما طراحی شده است و برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند راهکار بسیار مناسب و کم هزینه ای دارد . • چگونه می توان تیک تایم رو آزمایش کرد ؟ برای استفاده رایگان از نرم افزار با ما تماس حاصل فرمایید … • گزارشات نرم افزار به گونه ای است که بتوان از آن بهره برداری نمود ؟ تمام عملکرد پرسنل که در تیک تایم ثبت می شود بصورت کاملا کاربردی و با فیلتر های مناسب در اختیار استفاده کنندگان قراردارد. و همینطور می توانند خروجی های متفاوتی را از آن دریافت نمایند .

– حدود 80 سانتي متر نخ قرقره را با گره زدن يا خيس کردن و يا استفاده از مقدار کمي سريش به دور گوشي مي پيچانيم.(در جهت خلاف عقربه هاي ساعت) – حدود 120 سانتي متر از سيم مورد نظر را جدا کرده ودو سر آن را به صورت زنجير وار مي پيچيم؛البته چندين روش براي حلقه کردن سيم وجود دارد که در اينجا يک روش را توضيح مي دهيم. براي اين منظور حدود 5 سانتي متر از سر سيم را روي طول سيم قرار مي دهيم، طوريکه يک حلقه درست شود ، بعد با انگشت اشاره و شست حلقه را مي فشاريم و با انگشتان دست ديگر شروع به تاباندن سيم مي کنيم. بايد دقت نمود که سيمها بصورت زنجير و بهم بافته شوند و يکي تنها بدور ديگري بيچيده نشود. در اين قسمت نيز ميتوان از دستگاه کوچکي به نام سيم تاب که توسط استاد قنبري مهر طراحي شده هم کمک گرفت. براي اطمينان از گره درست و سالم مي توان پس از انداختن سيمها هر کدام را با دست گرفته و کشيد تا از باز نشدن آن در ضمن نوازندگي حتم داشته باشيم.در ضمن هر جفت سيم در تار حتما بايد از يک قرقره جدا شود.چون اين احتمال وجود دارد که جنس سيمهاي هر قرقره متفاوت باشد و صداي يک جنسي ندهد. به همين دليل نيز در صورت پاره شدن و يا آسيب يک سيم, هر دو سيم با هم تعويض ميشود.(يک پيشنهاد مفيد اين است که قبل از گره زدن سيم اصلي , و از انجايي که گره سيم براي کوک ماندن ساز بسيار مهم است, مي توان با استفاده از سيمهاي کهنه که از روي ساز باز مي شود چندين بار گره زدن را تمرين کرد و در نهايت سيم نو را گره زد.) – يکي از دو سر حلقه شده سيم را که گره ضعيفتري دارد را به نخ قرقره گره مي زنيم و سر ديگر که گره حلقه بهتر شده را در سيم گير قرار مي دهيم، سپس در حاليکه گوشي را در جهت خلاف عقربه هاي ساعت مي پيچانيم، با دست ديگر سيم را مي کشيم که محکم و در حالت کشش به دور گوشي بسته شود .اين کار باعث ميشود تا سيم روي گوشي فر نخورد چون در صورت فر خوردن در زمان نوازندگي به آهستگي کوک باز مي کند و نوازنده را آزار مي دهد. بايد توجه داشت که سيم به صورت نامنظم روي گوشي پيچيده شودو به اصطلاح سيم روي سيم بيفتد و خود را محکم کند و در حين نوازندگي کشش سيم کم نشود . اما در دورهاي آخر سيم بايد در راستاي شيار شيطانک بسته شود که سيم از روي گوشي تا شيطانک به صورت صاف قرار گيرد . – بعد از کوک کردن سيم، چندبار آنرا گرفته و به آرامي به سمت بالا در حدود يک سانتيمتري مي کشيم که در اين صورت سيم مقداري کش مي آيد که با کوک کردن مجدد به فرکانس مورد نظر مي رسيم .( نکته ايمني بسيار مهم اينکه به دليل احتمال پاره شدن سيم در زمان کشيدن سيم براي اطمينان از محکم شدن گره ويا کشش ان براي جا انداختن سيم , صورت خود را در حين اينکار از ساز به حد کافي دور نگاه داريم). – نکته بسيار مهمي قابل ذکر است که در صورت عدم رعايت آن کوک کردن تار يکي از مشکلترين کارهاي دنيا ميشود و آن اينکه در برخي از موارد هنگام کوک کردن، سيم در شيار شيطانک يا خرک حرکت نرم خود را ندارد و به اصطلاح گير مي کند. در اينگونه موارد بايد شيارها را به پودر مخصوص(که خصوصا براي اين کار ساخته ميشود) يا صابون و يا در دسترس تر از همه پودر مغزي مداد (گرافيت) آغشته کرد تا حرکت سيم در آنها روان شود .اين کار چنانچه در مقاله کوک تار نيز گفته ايم باعث ثابت ماندن کوک در حين نوازندگي ميشود. – براي جلوگيري از آسيب رسيدن به پوست و بجا نماندن جاي فشار سيمها بروي کاسه تار در انتهاي دهنه بزرگ (محلي که سيمهاي تارروي کاسه مينشيند ,حد فاصله خرک وسيمگير)چيزي مثل برشي از کاغذ ، مقواي گلاسه ، تيغ ژيلت ، پوست چند لايه تار ، پوست دف يا چسب کاغذي قرار مي دهيم. – يک نکته بسيار مهم اين که پس از انداختن سيم ها, سعي کنيد ته سيم باقي مانده از گره را با خم و راست کردن از بيخ محل گره بشکنيد تا هيچ زايده اي از آن باقي نماند که در حين نوازندگي در مچ دست ايجاد خراش يا زخم کند.از بريدن يا قطع آن هم خوداري کنيد ,چون حتما از انتها قطع نمي شود و ته سوزن مانندي باقي مي ماند که در دست فرو مي رود. – زمان تعويض سيم بستگي به ساعات تمرين روزانه ، فشار دست نوازنده ، مرغوبيت سيم، رطوبت محيط و … دارد . معمولا سيم ها بعد از مدتي دچار زنگ زدگي ، رنجه شدن در قسمت پشت پرده ها ( در اثر انگشت گذاري ) ، عدم پايداري کوک ، دو صدايي و گز زدن مي شوند که در اين صورت بايد تعويض شوند .اين زمان از چند روز براي نوازنده پرتمرين حرفه اي , تا چند ماه براي نوازنده تفنني مي تواند متفاوت باشد.

سيم هاي سفيد (Do) وهنگام با قطر 18/0 ميلي متر و گاه ضخيم تر، از جنس فولادي در دو نوع با روکش کروم و بدون روکش موجود مي باشد. البته انواع سيم فقط به اين دو نوع منحصر نميشود و آلياژ هر قرقره سيم با قرقره ديگر متفاوت است و معمولا نوازندگان با روشهاي خاص خود کيفيت آلياژ را حدس ميزنند. گاه آنرا در معرض اتش ميگيرند و بعضي لَختي سيم و فر نخوردن آنرا مطلوب مي دانند. معمولا صداي سيم هاي بدون روکش کروم زنگ دارتر, بازتر و شفاف تر است وسيم هاي روکش دار صدايي تميزتر و قدري گرفته تر و البته با صداي اضافه کمتر و مناسب براي ضبط دارد که نوازندگان مي توانند با در نظر گرفتن صداي سازشان، فشار پنجه و مضراب، سليقه شخصي و موارد ديگر نوع و ضخامت سيم هاي سفيد را انتخاب کنند. در بعضي از موارد از سيمهاي با قطر 19/0 و 20/0 ميليمتر و گاه ضخيم تر نيز استفاده مي شود. سيم هاي زرد ( قرمز) (Sol) معمولا با قطر 20/0ميلي متر و بم با قطر 35/0ميلي متر از جنس برنز مي باشند.براي تار تا 30 سال قبل از جنس برنجي که زرد رنگ بودند استفاده مي شد که صداي کم زنگ تري داشت و کيفيت بهتر صداي سيمهاي برنزي جديد باعث از رده خارج شدن سيمهاي برنجي شد ولي اسم آن يعني سيم زرد باقي ماند. گاه نوازندگان با توجه به نکات مذکور از قطر 22/0ميلي متر براي سيم هاي زرد وقطر 38/0 و 40/0 ميلي متر براي سيم هاي بم نيز استفاده مي کنند . قطر سيم هاي زرد معمولا 0/2 ميلي متر از سيم هاي سفيد بيشتر مي باشند.البته مدتي است که سيمهايي با ضخامت هاي اعداد فرد بين شماره هاي زوج در بازار مشاهده ميشود که براي نوازندگاني که داراي گوشهايي حساس و دقيق هستند راهگشاست.بطور کلي سيمهايي که در تار و سه تار استفاده ميشوند سيم هايي براي مصارف صنعتي بودند ولي در حال حاضر شرکت هايي وجود دارند که علاوه بر سيم هاي صنعتي، سيم ساز (Music Wire) هم توليد مي کنند؛ از جمله وبر(Weber) در فرانسه و شرکت پيراميد(Pyramid) در آلمان. شرکت هاي توليدکننده از اين سيم ها جهت هسته مرکزي سيم هاي فنري و توليد اين سيمها براي نتهاي زير بعضي از پيانوها استفاده مي کنند. براي سيمهاي سه تار نيز بطور معمول از همين سيمها استفاده مي شود ولي به دليل تنوع سليقه در طرز نواختن سه تار , شماره سيمهاي گوناگوني براي سه تار هاي مختلف بکار گرفته مي شود.

سه‌تار از سازهای زهی و مضرابی موسیقی ایرانی است که با ناخن انگشت اشاره دست راست نواخته می‌شود. این ساز، دارای ۴ سیم از جنس فولاد و برنج است که به موازات دسته، از کاسه تا پنجه کشیده شده‌اند. سه‌تار دارای ۲۵ پرده قابل حرکت از جنس روده‌ی حیوانات یا ابریشم است. صدای آن ظریف و تو دماغی و تا حدودی غمگین است و گستره صوتی آن از هنگامِ بمِ دو زیر خط حامل تا لا بمل بالای خط حامل و در نتیجه نزدیک به ۳ اکتاو است. کوک سیم اول برای کوک کردن این ساز بسیار زیبا و ایرانی شما باید در ابتدا نرم افزار تیونر را بروی گوشی خود نصب کنید. شروع به زدن سه تار می کنید اولین سیم را بزنید این سیم باید c را روی تیونر نمایش دهد اگر غیر از این را نمایش داد معلوم می شود که ساز شما ناکوک است. اگر b را نمایش داد یعنی ساز شما پایین است باید کمی سیم را بالا بیاورید. کوک سیم دوم در قدم بعدی سیم دوم را کوک می کنیم سیم زرد باید علامت G را نمایش دهد اگر حرف های پایین تر را نشان داد معلوم می شود که صدای تار شما پایین است و اگر حروف انگلیسی بالا را نشان داد معلوم می شود که سه تار شما ناکوک است و آن را باید به حرف G برسانیم. کوک سیم سوم یا سیم های بم حال می خواهیم سیم های بم مان را کوک کنیم برای کوک کردن سیم سوم به وسیله تیونر شما باید بدانید که باید روی حرف C قرار بگیرید اگر روی B و یا روی A قرار بگیرد می فهیمیم که صدای تار ما بسیار پایین است و اگر روی Dو F قرار بگیرد متوجه خواهیم شد که صدای ما بسیار بالاست کمی تار بزنید و آن را بالا و پایین کنید تا به حد نصاب مطلوب برسید. سیم بم بسیار حساس است و نیاز به تبحر کافی و گوش تیز می خواهد تا بتوان کوک کردن را شروع کرد اما نگران نباشید ما تمام نکات آن را برایتان خواهیم گفت. می توانید از سیم سوم کمک گرفته و آن را کوک کرد شروع به زدن تار کنید باید این سیم روی تیونر حرف C را نمایش دهد. وقتی روی تیونر سبز شود یعنی تار های شما کوک شده اند.

ابتدا سرکلید ها را بررسی می کنیم . بعد وزن را و بعد نتهای میزان را ، سپس وزن خوانی قطعه به همراه پا زدن. چند بار وزن خوانی می کنیم در این میان چیزهایی را از لابه لای قطعه کشف می کنیم مثلا این نت “فا” را من در بالا دسته ندارم و بنابراین باید کل جمله را در پایین دسته اجرا کنم. این نکات را با مداد بر روی کاغذ نت یاداشت میکنیم. (پاک کن و اتود همیشه و همه جا باید به همراه نوازنده باشد.) بعد از این کارها انگشت گذاری ها و مسیر نوازنگی را بررسی و تخیل می نماییم. در واقع ابتدا تخیل می کنیم بعد ساز می زنیم . این روش به مراتب مفید تر از زمانی است که از همان ابتدا ساز بزنیم. بهترین کار قبل از مضراب زدن این است که ساز را بگیریم و بدون مضراب زدن انگشت گذاری نماییم تا جاهای مختلف مشخص گردند. وقتی همه چیز واضح شد ، دیگر کاغذ نت غریبه نیست و حکم آدرس آشنا را دارد. حالا نوبت ساز زدن با مضراب است. برای مضراب زدن هم ابتدا با سرعت پایین و کند می زنیم. برای سازی مثل عود یا ویولن چون پرده ندارند ابتدا جای دقیق انگشتها را مشخص می کنیم تا جلوی فالشی ها را بگیریم بعد با سرعت پایین مضراب می زنیم و کم کم سرعت را بالا می بریم تا به تمپوی لازم برسیم سپس روی داینامیک کار می کنیم و در انتها حس را می سازیم. برای قطعات با تکنیک بالا بعد از گرم شدن دست، قطعه را میزنیم . ابتدا با فشار کم انگشتان، به شکل مصنوعی و بعد با فشار زیاد. این کار هم باعث تقویت ماهیچه ها می شود و هم به شکل گیری سریعتر سیناپس های مغز کمک میکند. با مترونم سرعت را کم کم و طی چند روز بالا می بریم. فراموش نکنیم که قطعه را باید میزان به میزان فرا گرفت و پیش رفت و تا حل نشدنِ مشکلِ یک میزان ، هرگز وارد میزان بعدی نشویم.

نکته ۱ : برای اینکه سیناپس ها در مغز به خوبی تشکیل شوند باید تمرینهای روزانه را انجام دهیم. اثر کار مداوم به مراتب بیشتر از تمرینات طولانی و منقطع است. نکته ۲ : در اتاقتان سازتان را جمع نکنید. به نحوی که هر زمان که از کنار آن رد می شوید بتوانید به راحتی آن را به دست بگیرید و بنوازید. نکته ۳ : هر جلسه تمرین باید کل عمر نوازندگی ما را به تصویر بکشد. اگر از اول قطعات سریع و چهار مضراب بزنیم به دست آسیب می رساند. نکته ۴ : به موازات تمرین عملی یکی از مواردی که در پیشرفت نوازندگی تاثیر زیادی دارد نقش تخیل در هنگام شنیدن نوازندگی دیگران است. نوازندگی دیگران را باید تخیل کنیم . همچنین در جواب آواز . برای این کار باید شنیدن حرفه ای موسیقی را یاد بگیریم و تمرین کنیم. باید یک قطعه موسیقی را هنگام شنیدن تخیل کنیم. (کتاب جهان هولوگرافیک ترجمه داریوش مهرجویی کتاب مفیدی است برای پی بردن به تاثیر بالای تخیل در پیشرفت عملی کار) روزی که انرژی کافی برای تمرین نداریم چه کنیم؟ جواب یک چیز است : تمرین. یعنی باید با تمرین حال خوب را فراخوان کنیم و آن را جایگزین حال بدمان کنیم. ابتدا از تمرینهای ساده شروع کنیم و به تدریج که حال بهتر می شود و سطح انرژی بالا می رود تمرینات را سخت تر کنیم. این مساله برای ورزش هم صادق است . روزی که حس ورزش نداریم ، همان روز زمان ورزش کردن است.

روش تمرین موسیقی – اول تمرینات ساده راست و چپ به مدت ۵ دقیقه انگار که اولین روز است که ساز را شروع کرده ایم. – بعد تمرین ریز به مدت ۱۰ دقیقه. دو دقیقه استراحت. (بهتر است در این زمانِ کم که فرصت دراز کشیدن نیست ، ساز را کنار بگذاریم دستها را رها کنیم و نفس عمیق بکشیم از شکم به نحوی که ریه ها از پایین به بالا از هوا پر شوند و بعد عمل بازدم را به نرمی و آهستگی انجام دهیم). زمان استراحت کم و زیاد نشود و استراحت کامل باشد (نه تلویزیون نه تلفن …) نقش استراحت ،حتی زمانی که سرشار از انرژی هستیم و بی نیاز از استراحت خیلی اهمیت دارد زیرا به نظم عادت می کنیم و ذهن موسیقیدان باید منظم باشد. ده دقیقه تمرین اتود در گام‏های مختلف (اگر زمان محدود تری داشتیم ، گام درسی که قرار است تمرین کنیم را می زنیم.) فاصله سوم ها و فاصله چهارم ها بعد نتها را سه تا سه تا می زنیم بعد چهارتایی ها بعد اتود هایی که پرش دارند و تریل دارند. پنج دقیقه استراحت کامل ( روی زمین دراز می کشیم، چشمها بسته و بدن رها با نفسهای آرام و عمیق) – مرور درسهای مهم و مطلب دار گذشته. – تمرین مطالب جدید. یک چهارم زمان به درس هفته قبل تر اختصاص می یابد و سه چهارم به درس این هفته. – آخر تمرین هم ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت با ساز بازی می کنیم. چیزهایی می زنیم که نزده ایم و جاهایی می‏‏رویم که نرفته ایم. این کار تفکر واگرا را تقویت می کند و باعث افزایش خلاقیت می شود. با این تجربیات نوازنده صاحب سبک می شود. با این شیوه دستها آسیب نمی بیند و تکنیک توسعه پیدا می کند. تقسیم بندی بالا را بر مبنای زمان تمرین در روز تقسیم می کنیم مثلا اگر قرار است دو نوبت و یا بیشتر در روز تمرین بنماییم این تقسیم بندی را در همه این وعده های تمرینی انجام می دهیم. همچنین زمانهای فوق را بر مبنای زمانی که در اختیار داریم به دست می آوریم و تقسیم بندی زمانی هر کسی در طول هفته و ماه تغییر پیدا می کند.

عایق الاستومری صوتی پشت چسب‌دار با روکش آلومینیوم، یکی دیگر از محصولات خوب و با کیفیت از کمپانی ایزیدم در حوزه عایق الاستومری است که بسیار کاربرد دارد و مجموعه موسیقی برومند برای عایق‌کاری ساختمان مجموعه از صدا از این عایق الاستومری استفاده نموده است. عایق الاستومری صوتی با روکش آلومینیوم به دلیل سرعت بالایی که در نصب برای کاربر فراهم می کند بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان بهترین عایق الاستومری صوتی موجود را برای سیستم عایق کار خود به کار گیرند. مقاومت فیزیکی و مکانیکی عایق الاستومری با روکش آلومینیوم به دلیل وجود لایه ضخیم از آلومینیونم بسیار محکم است و دچار خوردگی و پارگی نمی شود. خاصیت سلول بسته بودن این نوع از عایق الاستومری صوتی در پررنگ بودن این ویژگی بی تاثیر نیست. همچنین می توان گفت این نوع از عایق الاستومری در برای اشعه آفتاب نیز تا میزان زیادی مقاوم است و رطوبت را با حداقل میزان در خود دارد. شرکت رامیار تجارت آراد که نماینده رسمی عایق الاستومری ایزیدم در ایران است، بهترین عایق الاستومری را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات وب سایت ایزیدم ایران، انواع عایق الاستومری صوتی را در انواع گوناگون مشاهده کنید و یا با شماره تلفن‌های زیر در ارتباط باشید. 02144023957 -02144023954 02144955341 -02144954897